lampskärm av tygremsor

Jag blev less på den beiga lampskärmen i sovrummet och kom på att jag hade ett skelett liggandes...

Har sett på någon annans blogg, vet dock inte vilken, att hon gjort något liknande..

Jag rev remsor av ett gammalt lakan och sedan linande jag dem runt runt.. Fick lov att skarva lite men det gick bara bra med vit tråd och nål. Enkel men rätt charmig. Å vit :)





Skulle vara kul att testa detta med ett mönstrat tyg. Kan bli läckert, eller asfult. Men man kan ju testa!

Tycker det blev läckert då man rev tygremsorna mot för å klippa... :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad fint! Det måste jag testa :)

2010-04-19 @ 15:42:16
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0