Weeii!

Nu har vi fått tillbaka internet! Fick lov att ringa till T3 och fråga vad det var för fel den här gången då.. Sen fick jag ett sms idag om att felet är ordnat och att internet bör fungera.. Yes :)


Ja, eftersom jag inte kunnat visa det sista påskpysslet så får jag väl visa det nu då.. dom vart ju så bra!


Det första ägget har jag gjort att kaffebehandlat papper. Jag köpte ett på idémakeriet, sedan kopierade jag det på ett finare papper och penslade på kaffe.. Poff så fick jag jättemånga papper :)
Det andra ägget har jag klätt med ett spetstyg (och lite lim) och gav till mamma när hon fyllde 50 år på långfredagen!

Den sista bilden ska föreställa äggskal och är gjort av gips! Jag hällde ner gips i en ballong, blåste upp ballongen och snurrade runt den så att gipset började torka och då ställde jag ner den. När den sen hade torkat så tömde jag försiktigt ballongen på luft och tog ut skärvan. Den blev riktigt läcker, detta kan jag rekommendera till nästa påsk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0