Awaard!

Ååå vad kul, tack så mycket Camilla för den! Det värmer :)



Nu skulle jag visst komma på 7 intressanta saker om mig själv...
Men Camilla gjorde något så fiffigt, läsarna fick ställa frågor som hon svarade på eftersom det är lite svårt själv att avgöra vad som är intressant för er :)
Så jag kör på samma sätt. Skriv frågor som kommentar så svarar jag på dem! Blir det inte sju frågor så får jag väl fundera ut något eget.. :) Men snälla, fråga :)


Ja, jag får väl återkomma då:)


Tack igen Camilla!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-08-30 @ 13:43:22
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Varsågod! Det är du värd :)



Eftersom jag älskar loppisar undrar jag vad ditt bästa loppisfynd är?



2010-08-30 @ 15:38:38
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: lillasyster

eftersom att du inte bara fick 1 fråga kan jag ställa upp.

1. Älskar du mig?

2. Gissa vad min överaskning är?

3. är nova snäll?

4. när blir jag frisk`?



brb. wc.......

så. puh..



5. kan du komma och hämta mig när jag bir frisk? mot bensinpengar?

6. är det patetiskt att slicka på chipsen och sen slänga dom för att man är så hungrig men inte får äta?



seeya:)

2010-09-08 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0