Inspiration från mamma

Förra sommaren byggde mamma och pappa en fin inglasad altan med hööööögt i tak ute vid havet där vi har stuga.
Denna sommar har de ägnat åt att måla och piffa till uterummet och bygga en altan/soldäck runt om. Det är spotlights inbyggda i golvet och ser något flashigt ut, speciellt i kontrast med en mysig röd liten timmerstuga:)

Väggarna har mamma målat vita...



Här ligger Theodor och sover.


Här har hon satt ner blommor i något jag tror är en gammal ammunitionslåda. Läckert!!!!!



Toaletten är också väldigt fin. När mamma målade vitt kändes den direkt mycket större!

Här är en smart idé också som passar fint i stugan









Jag blir iallafall hemskt inspirerad av mamma. Sist jag var där så åkte jag hem med lite tennprylar..
 Får se, kanske jag ska fota någon dag... :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Riktigt snyggt! :) Kram

2010-08-30 @ 13:48:19
URL: http://www.nattstad.se/tesswaltenburg
Postat av: Camilla

Åh gud vad mysigt det ser ut att vara där :)

toan blev ju perfekt med de fina detaljerna och lite vit färg på väggarna!



Fint fint!

2010-08-30 @ 15:41:35
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0