GUESS WHAT!?









JAAA DET ÄR SANT! JAG HAR EN KAMERA!!!


Det är jätte kul! Jag har bara sprungit runt nu och tagit lite testbilder, det måste städas här hemma innan jag fotar mer hehe...

Jag har haft en superbra jul, god mat och massa fina julklappar!
Jag fick bl.a. pengar som jag såklart investerade i en systemkamera :)

Nu kommer det bli roligare att blogga, pyssla och inreda. Och fotografera såklart!
Ikväll är det film som gäller, imorgon är det jobb. Men jag är ledig på onsdag, torsdag och fredag, så det känns skönt! Då ska det fotas! Men först städas... Å byta gardiner, sakta nu ska julen ut... Iallafall julgardinerna i vardagsrummet... IN MED VITA!

Hoppas att ni andra haft en lika bra jul som jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0