Jullökar och annat vackert

Har inhandlat tazetter! På första bilder är det någon dubbel variant.




Å här en enkel ensam stackare... Kul att gamla burkar kommer till nytta :)



Nu blommar första hyacinten för fullt!



Nu har jag härmat mamma igen haha... Hon har alltid ett ljus i köksfönstret, både för sig själv och för de som passerar huset. Hon har dessutom en liknande ljusmanschett fast i storlek större. Mamma har så många bra idéer att det är svårt att inte göra som hon...
Idag var jag ute på byn en sväng efter jobbet och hittade en eventuell julklapp till mamma.. Då pratade jag med en inredningstokig kvinna och berättade lite om hur mamma gör hemma.. Hon var grymt inponerad och tyckte mamma verkade vara en riktigt duktig inredare :) Å det håller jag absolut med om! Vore kul om min mamma kunde ta tummen ur och faktist använda sin systemkamera och lägga ut lite bilder på hennes blogg! Men bloggen liksom kameran kommer snart mögla haha...Så kom igen mamma, lägg ut lite fina julbilder!!!!

Här är min mammas blogg!


I köket har jag en liten silverbricka med udda gamla snapsglas på... Just nu står även en halvdrucken snaps. Konstigt, när jag ställde dit den var den full? Det var dock lite av en förfest här för ett tag sen.. Måste varit då halvan försvann :)


Nu ska vi ta och äta middag. Igår var det pannkaka, idag blir det crepes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0