Julmat... ?

Göttigött gött. Vadå, äter inte ni kräftor kring jul?



Hehe, inte vi heller vanligtvis... Men med julmiddag på torsdagen så kände vi för att ta fram det bortglömda kräftpaketet ur frysen :)

I bakgrunden ser ni vår kökslampa som nääästan hade kommit på plats. Iallafall halvvägs. Men nu sitter den uppe! Den kommer från Mio och heter Craven. Finns i silver också.. :)

Men den har jag inte lyckats ta någon bild på än, det måste vara dagsljus här hemma... Vill ha en systemkamera! haha blir tokig av att måsta invänta helgerna..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 12:55:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0