Loppisfynd och gran, välkomna in.


Hittade den här ljusstaken på loppis i veckan! Gillade den och bestämde mig för att köpa den.. Sen såg jag att det till och med var svenskt tenn, då är det alltid lite roligare!

Idag var vi på loppis igen! Vi köpte tre udda fina snapsglas och sen köpte vi även en huskvarna järnspis!
Fick ett bra pris på den och vi hade tänkt köpa en sån och ha i vårat uterum. Enda problemet är att vi inte har något uterum. Än. hehe... Men planerna finns :) Till sommaren ska vi bygga en altan och sommaren därpå har vi förhoppningsvis råd med lite fönster :)
Tanken är att vi ska isolera uterummet så vi får ett extra rum vår, sommar och höst. Å med en järnspis så kan vi värma upp rummet.. Å sen är det ju väldigt fint också!!!!!


Idag har julgranen kommit in i värmen! Nu verkar den ha tinat så jag tror att jag ska plocka fram ljusen och pyntet... KUL!! Hoppas bara att djuren kan låta bli granen...


Ha en härlig fjärde advent!!

Kommentarer
Postat av: mia

fynd Viktoria!! Svenskt tenn är kanon!!!/Kram

2010-12-19 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0