Dags att skriva igen!

Nu har jag beställt mer pysselprylar. Inte så värst mycket, för enligt min pojkvän måste jag spara mer pengar hehe... Idag har jag iallafall suttit och pysslat på ett födelsedagskort (min baby fyller år!) men jag kan tyvärr inte visa det förrän på fredag....

Det är riktigt kallt ute nu, fast tragiskt nog så börjar man vänja sig. Varmare än -20 är bra väder. Idag har vi haft -27. Det är aldrig bra väder längre! Är det inte iiiiisjävlakallt så snöar det, och inte bara lite heller. Det har ju vräkt ner meter efter meter... Dåligt skoterföre pga. för MYCKET snö. Konstigt.
Såg på nyheterna att stockholmarna var förtvivlade och att snön strulade till trafiken osv.. Åsså visade dom nå bilder på ett par cm snö och en mamma med barnvagn som "kämpade" sig fram i den djupa snön. Att det kan skilja så mycket i ett och samma land...


Nu ska jag fundera på vad jag ska bjuda hjärtat på för middag på hans födelsedag. Han får inte önska för då väljer han säkert leverbiff eller pölsa. Det väljer han jämt han får bestämma. Eller blodpudding. Typiskt bonnlurkar att välja husmanskost före gourmet!

Skulle vilja lägga ut en bild på något men jag har ingenting spännande. Känns som att det blir trist för er att läsa då jag inte har varken bilder eller idéer! Men jag kan väl hitta nån iallafall...?





Tycker den är läcker. Hittade inte heller någon kul haha... Åh, vad jag känner mig trist.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det böev väldigt uppskattat kortet jag gjorde :) haha, jaa många säger att vi är lika, men såå lika är i ju inte :P



Haha, ja typiskt killar att välja så konstiga rätter när man vill lyxa till det :)

2010-02-01 @ 17:40:25
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: maria

Bjud hjärtat på pölsa, potatis , stekt ägg och rödbetor!! Såååå himlagott!!/kramar!

Ps. Mina kristallprismor har kommit till rätta. Fanns på "posten" Ica nära Bygdeå!! Så mcket väsen!".....Ds.

Du ska få ett gäng och ha till pyssel!

2010-02-01 @ 21:58:49
Postat av: Vero

Fy så kallt ni har det och jag som klagar på -10 grader...

Ska visst komma mer blåst idag, det blåser redan en del och snön yr. Men detta är den första riktiga vinter som vi haft här på länge så jag tycker det är rätt bra ändå. Det är iallafall inget slask...



Ha en fin dag!

2010-02-03 @ 13:52:00
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0