Kalas!

Ikväll ska vi på kalas hos Eriks farfar som har fyllt år.
Så jag tänkte passa på nu att visa mitt senaste projekt som ännu inte är helt klart..
Satt vid datorn en kväll och sökte inspiration. Tänkte sy ett kuddfodral men jag är inte säker på hur jag ska göra!  Medans jag satt och spanade på nätet så hittade jag fina mönster på olika förkläden.. Såklart gjorde jag ett eget mönster så som jag ville att de skulle va. Tyget har jag fått av mamma!



Nått sånt blir det. Övre delen sitter inte ihop med nedre ännu, har inte hunnit så långt. Vore kul med lite extra detaljer men jag vet inte vad det skulle va. Tar gärna in lite förslag! så tipsa på :)

Kommentarer
Postat av: Alex

en ficka kanske?

2010-02-10 @ 17:25:42
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Camilla

En ficka och kanske någon spets kanske? :)

2010-02-10 @ 18:10:07
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: maria

Fint som det är! Det är ju så fint mönster!!/Kram

2010-02-10 @ 20:01:48
Postat av: PysselGrottan

Åh så fint.

Jag har faktiskt funderat på om inte jag skall ha ett förkläde, men rejäla fickor, när jag står i butiken. Med butiksnamn samt mitt namn på.

Ska hitta en modell som jag gillar först. ;o) Och att jag skulle sy det själv, njae, det kommer nog inte på frågan för det ligger inte i min natur. =) Har inte riktigt det tålamodet.



Ha en fin dag!

2010-02-11 @ 12:51:45
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0