Läcker tavla

Jag sparar som sagt alla roliga pysselidéer jag hittar på internet i en mapp på datorn. När jag är pysselsugen men inspirationslös så brukar jag bläddra lite i den mappen... Nu vet jag inte vart jag hittat alla bilderna men jag visar en av dom som inspirarat mig till mitt senaste projekt!

Det är en spets på en vit canvas.. Läckert!

Så jag plockade fram en misslyckad tavla och började klippa tyger... Jag ville ha svart bakom så jag tog en bit svart linnetyg jag fått av mamma...
Jag klippte till en spetsbit men.... nääää vad trist det vart.. Jag kom på att jag hade köpt massa små spetsdukar nyligen på loppis, så jag plockade fram dom.. och.. wow :)



Snygg tavla! Fast det var ju ingen tavla jag skulle göra.. eller?
Så här blev det när jag satte i nålar på tavlan och hängde dit lite smycken..




Nålarna kommer från Idémarkeriets nätshop! Se länk i högerspalten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0