Lampprojekt

Jag köpte tidningen "101 idéer" och blev grymt sugen på att göra om lampskärmar...
Det var en härlig bild där som fastade i mitt huvud. Så jag åkte på loppis idag med Eriks mormor!




Den här stygga saken köpte jag för 50 kr.

Efter lite mer än en timme så ser den ut såhär:

Men jag har inget att snurra runt den, så jag måste fundera ett tag på hur jag ska göra. Ännu ett påbörjat projekt iallafall! Sånna har jag många av...


Här är ett lampprojekt som gick mycket snabbt, och som är klart :)

Skärmen är från RUSTA (39 kr tror jag) och spetsen är från Panduro. Jag har limmat dit den :) Tycker den matchar lampfoten rätt bra! Gammalt möter nytt.


Blir dyrt för mig att lägga ut bilder.. Jag skickar ett MMS med varje bild till min mail... Men jag måste bara få visa!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh :) vilka fynd du gjort och vad fin lampskärmen blev!



Ja jag har ångest över att det inte blir så mycket skrivande!

Jag jobbar typ varje dag och på kvällarna blir det plugg, så det blir lite tid över för pyssel...

Hoppas att det blir bättring snart! Känns tråkigt att inte hinna med eller har ork att pyssla lika mycket som förut :(

2010-02-13 @ 20:23:31
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Alex

snyggt:) saknar dig

2010-02-13 @ 21:28:45
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0