Schabloner!

Ni har väl inte missat Panduros REA?:) Sist de hade rea väntade jag för länge med att beställa så allt jag ville ha var slut. Men denna gång skickade jag in direkt :) Jag har bla. köpt en liten limpistol för 30 kr, pärmar för 15 kr, självhäftande schabloner för 15... krackeleringslack dock för ordinarie pris... Å lite till :)


Så här ser schablonerna ut...

Så jag tänkte visa lite av det jag gjort ikväll...


Gjorde om ännu en RUSTA lampskärm (39 kronors)


Testade krackeleringslacket....


Och gjorde en pysselpärm! Där ska jag samla massa idéer och bilder från internet...

Har som sagt en mapp på datorn där jag sparar alla bra pysselidéer :) Roligare att ha i en fin pärm!



Blev lite galen med schablonerna och ville göra kronor överallt... Så tidskriftssamlarna fick en liten makeover också... Vågar mig inte på möblerna än haha.. Lätt värda 15 kr iallafall :) Dom finns förövrigt kvar i lager på Panduro! Skynda fynda!




Ikväll har jag även hunnit med lite packning! Imorgon åker jag och Erik till Skellefteå.. Vi ska se Buddy Holly musikalen och bo på hotell 2 nätter :) Myspys!!!!!!! Längtar....

Ha en trevlig helg ni andra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0