Skittelefon...



Min nya telefon är utvecklingsstörd. Alltså, har inte riktigt hängt med i utvecklingen, någon viktig del måste saknas... Min förra telefon var en Sony Ericsson s200i (har jag för mig den hette) och min nya är också en sony ericsson fast c901. Min förra åkte tillslut i golvet efter allt strul. Den stängde bl.a. av sig själv lite då och då..
Min nya telefon är likadan. Och den går inte att ladda. Bara ibland... Har testat med olika laddare och det måste helt enkelt vara något glappt I telefonen. Varför denna otur med telefoner? Telefonen innan detta hade jag otur med också. Det var en samsung som aldrig ville gå sönder! Hatade telefonen men jag kunde ju inte få en ny så länge den var hel... haha. Aldrig är man nöjd :) Den nyaste är köpt i augusti tror jag... Har bra mycket garanti kvar, tur jag köpte en drulleförsäkring också. Men telefonen är kass. Köp ingen sån.

Har pysslat lite ikväll men eftersom telefonen är tokig så kan jag inte visa något. :(

Nu ska jag se Hockey!

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja telefoner verkar inte gå att lita på. Elektronik i huvudtaget är skit. Tur att du har garantin kvar så kanske det löser sig :)



Ha en bra dag!

2010-02-17 @ 10:40:30
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0