finally!

Nu äntligen har jag möjlighet på jobbet att lägga ut bilder på ljuskopparna jag gjort.
Det var enkelt att göra också... Först droppade jag stearin i koppens botten och fäste veken i mitten. Sedan smälte jag stearinet i vattenbad i en konservburk och hällde i koppen. Jag har använt ljus från Partylite som inte blir så varma, så inte koppen spricker av värmen...  Just in case :)



Jag kan även visa en fin burk jag köpte för en tjuga på loppis... Mycket fin!
Funderar på vad jag ska ha i.. Kanske gamla kakformar?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad duktig du är :)!



Ja, kakformar var smart. Tror jag ska prova jag med hihi :)

2010-01-20 @ 20:14:16
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, jaa de blev ganska goda :) Men maila blir svårt haha. Du får gärna komma och fika någon dag om ni ska förbi Umeå :)

2010-01-20 @ 20:48:39
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0