gardiner, snylteri och lammkött

Vi har fortfarande inget internet. Undra vad som är fel? Men, vad har man grannar till?:) Tur det finns fler med trådlöst nätverk haha... Sitter på sängen i sovrummet nu, så nära grannarna man kan komma. Då har man svag kontakt, men det verkar duga.

I går på lunchrasten tänkte jag lägga ut lite bilder men då funkade inte blogg.se som det skulle så inga bilder och inga inlägg blev till. Och nu ligger bilderna sparade på datorn på jobbet. Så det blir inga bilder nu heller :) Jag har sytt en gardin idag, till badrummet! Tack mamma för tyget! :)


Än så länge är den enkel men funderar på att göra något mer... men jag vet inte riktigt va. Kanske stämpla något? Jag har iofs bara en röd textilstämpeldyna... Hm. ska ta en titt på mina stämplar :)


Ikväll blir det lammkotletter till middag, med färsk pasta. Sen blir det efterrätt, vilket vi alrig brukar äta annars! Tänkte prova på att göra något med turkisk yoghurt, äpple eller passionsfrukt och Start musli.

Idag har jag rensat ut resterna från julen, alla adventsstakat oh bytt gardiner. Har velat göra det länge men har inte haft varken ork eller lust. Men nu är det gjort! Känns skönt.. Men jag skulle vilja ha helvita gardiner!!!! Får spana efter det... Tänker inte sy egna iallafall haha, jag är inget proffs direkt...

Nu ska jag baka lite bröd och börja på med lammet!

Kommentarer
Postat av: Camilla

mm, lät gott :)!



Hm, ja trycka något eller lägga en vit spets över precis där sömmen går?



Ha en bra helg!

2010-01-16 @ 17:03:07
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: m

Några av de smala banden från Pysselgrottan kanske.....

Hmmm! Vita gardiner....Har fyra vita paneler i linne remember?!

2010-01-16 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0