Morning!

Idag är jag trött och har ont i magen... Men när man öppnar 6.30 på morgonen... vem ringer man? Det var bara att kliva upp och bege sig till jobbet. Igår jobbade jag 13,5 h, kom hem, la mig på soffan 40 min och gick och la mig. Men sov inte så bra, hade så jäkulst ont i magen! Nu väntar jag på att alla andra ska komma på jobbet för å se om man kan åka hem... eller om man ska härda och hoppas att det går över, åtminstonde till imorgon!


Pysselsugen är jag också.. har börjat måla ett nyckelskåp som jag tror ska bli ett smyckesskåp...
Vill göra något extra, inte bara vit färg.

nä, hane!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande att se vad du hittar på :)!



Tack :) Ja, jag får göra det haha! Eller så hoppas jag på att hitta något snyggt på IKEA nästa helg så man trollar bort skiten!

2010-01-28 @ 17:16:42
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0