Smycken!


Här ser ni lite smycken jag grejade med igår... Det är riktigt kul måste jag säga! Det bästa är att det kostar inte så mycket :)




Fort har man gjort ett fint halsband!










När vi kom hem från jobbet idag såg vi att kattskrället vält ut min minigran. Den stod i en stor gammal glasburk med vatten... På golvet under låg vår router så... Typiskt. No more trådlöst internet. Nu har vi suttit på golvet vid internetuttaget och äntligen fått ordning på internetuppkopplingen! Men, man får sitta på golvet....

Jag förstår inte att det kan vara så kallt ute.. Imorse när jag skulle fara på jobbet var det -29,6 grader ute! Man hinner frysa fast i marken innan man kommit fram till bildörren! 

HUVVAAA.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0