Kissen!

Kom på att jag kunde dela med mig lite av en bild på kattungarna vi var och kikade på idag. Bilden har jag tagit från blocketannonsen.. En kattflicka till vänster, resten pojkar. Vi ville ha en pojke och har valt kissen i mitten :)


Så nu är bara frågan... Vad ska han heta?

Fabian? Folke? Frank? Gunde? Håkan? Kalle? Janne? Jerry? Roffe? Lukas? Malte? Melker? Morgan? Mårten?
Hahaha det finns riktigt många fula namn och många töntigt söta. Roffe kan va sött och Melker, men MÅRTEN?? GUNDE? haha.... Jag får nog fundera på det här.. :) Sixten kanske?

Här är en sida där man kan få lite idéer om hankattnamn. Det finns även tips på honkatter samt hundar. bra sida!

Kommentarer
Postat av: Camilla





Åh, vilka bedårande små kattungar!

Jag tyckte Roffe lät lite lagom fräckt och kaxigt! Han ser verkligen ut som en liten buse!=))



Kram Camilla

2010-07-16 @ 21:29:08
URL: http://millashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0