Cykelfest!

Ikväll är det cykelfest i byn. Det är bland det roligaste som händer här omkring.. Vi ska bjuda 2 par på förrätt och har ingen aning om vilka det är förrän de kommer hit. Efteråt ska alla öppna ett kuvert där det står vart man ska äta varmrätten och sedan likadant med efterrätt. Sedan är det efterfest nere på byn dit alla kommer. KUL! Jag har precis duschat, förrätten och drinkarna är klara, städningen är klar och jag har tagit mig en drink. Man måste ju provsmaka? Testade mixa en ananas med lite sprit och ställt i frysen.. Sen tänkte jag ta fram det och blanda i lite sprite.. Smakade bra iallafall, väldigt läskande. Passar bra idag, så solen skiner. Men det blåser stoorm ute, hoppas alla cyklister orkar stå emot blåsten :) Just det, jag måste pumpa mitt däck också...

Nej, nu ska jag återgå till att göra mig vacker!  Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad kul det låter, hoppas ni hade en toppenkväll!

2010-06-06 @ 21:00:25
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0