haha..

Hur var det där med att inte blanda jobb med privatliv?=) Förra inlägget, som jag har tagit bort nu, skulle vara på förskolans blogg där vi har info till föräldrarna haha... Vi ska på Leos lekland imorgon med förskolan!
Jag blev lite paff nu när jag spanade in min egen blogg...  För mycket i huvudet?



Ikväll har vi grillat och haft picknick. Skulle göra fläskfilégryta men eftersom solen sken så grillade vi den istället. Eriks kompis kom förbi så vi bjöd honom på middag. Lite trist att bo i lägenhet just nu, när solen är framme vill man gärna äta ute också. Som tur var står det ett bord här nedanför som man får använda.. Så vi packade vår nya picknickkorg och gick en trappa ner :) Till fläskfilén åt vi råstekt potatis med vitlök och persilja (SKIT GOTT, Eriks syster lagade det i helgen..) och pepparsås. Mumsig vardagslyx :)

Ikväll är jag tråkig och har laddat upp med några One Tree Hill avsnitt... Snacka om bra serie :)

Kan tipsa om att Panduro kört igång en till tävling.. Panduro concrete challenge! Ska bli kul att följa alla betongare och deras idéer... :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är såå gott med grillat.

2010-06-02 @ 12:26:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0