Tävlingen avslutad!

Nu är tävligen slut och HÄR hittar du juryns utlåtande.

Jaaag är väldigt glad! En vinnare skulle få 4000 kr i presentkort på Panduro men juryn valde ut två hederspriser också.. På pandurobloggen står det så här:

"Men som sagt, efter att ha tittat igenom bidragen beslutade vi oss för att ge ut två hederspriser. Dessa går till två bloggare vars bidrag slog oss som speciellt kreativa och nytänkande. De överraskade oss helt enkelt!

Victoria som har bloggen
House of Candles och Ann-Charlotte med bloggen Växthusmadam vinner ett presentkort var à 1000 kr hos Panduro Hobby. Grattis!"


Weeeeeeiiii!! Har suttit idag på rasten och spanat på vad jag ska handla för någor. Jag ska köpa sånt jag inte tar mig råd att köpa i vanliga fall:) Bl.a. skärunderlägg med en skalpell, massa blommor ...ojojoj!

Tack Panduro!!!


Kommentarer
Postat av: Damen

Grattis!

Jättefina saker. :)

jag är mycket imponerad över din pimpade möbel!

2010-06-21 @ 13:52:40
URL: http://perssonspondus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0