Kudden





Så där ja.. Då var jag färdig. Det blev inte riktigt som utgångsplanen men ganska nära. Men däremellan hade jag en annan idé som jag började med, men ändrade mig. Ska göra något av den idéen på den andra kudden! Jag köpte två innerkuddar 50x30 för 39 kr på H&M, från internet.. Skoj. Kul med lite andra kuddar än standard - fyrkant. hehe...

Nä nu jag jag pysslat klart för idag, gjorde några tändsticksaskar före middagen också...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga framför teven... Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var har du hittat tyget? Blev riktigt snyggt :)

Hade inga smala kuddar när jag gjorde mina, så jag klippte av en stor huvudkudde så fick jag två smala nästan gratis!



2010-03-18 @ 07:09:26
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0