Weeeiii

Nu har jag fått min nya dator! Sitter i soffan nu, har just kopplat in routern som fungerar felfritt. Ahhh...
Det var nog min förra dator det var fel på.  I helgen har vi varit hos mina föräldrar och vi har varit på Eriks farmors 70års kalas. Vi åt grillbuffé på droskan... underbart gott. Oxfilé.. :) Åsså har vi åkt lite skoter hos mamma och pappa, det finns inget bättre när det är soligt ute! Åka en sväng och stanna av och grilla i solen :)


Rambo skulle få följa med men efter typ två meter så hoppade han av pulkan så vi vågade inte ha med honom..
jag och min pussgurka :)


Ikväll ska jag inte pyssla alls. Jag är dötrött och har ont överallt, jag tror att jag håller på att bli sjuk! Så jag ska dricka berocca, käka ipren och choklad och njuta av att Erik passar upp mig :) Imorgon blir det ännu en långdag på jobbet. Börjar 7.45 och slutar väl 20.30 kanske.. har föräldramöte. Slutar 16.15 och har en del att ordna innan det börjar så det är inte lönt att köra hem. Har 1,5 mil till jobbet så det tar ju massa tid bara att åka fram och tillbaka. Blir nog ett skrov eller något annat mumsigt till middag iallafall...

Nu har vi skaffat skype! Så vi kan prata med Eriks syster som är i USA! :)


Har köpt strykapå bilder för ljus på tradera som jag fick idag.. men jag har ingen ork känner jag, att testa... får spara det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh härligt med en skotertur! :) Har också skype det är ju världens bästa uppfinning om man vill hålla kontakten med dem som är låångt borta!



Krya på dig :)

2010-03-16 @ 15:14:21
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0