Fyndat!

Jag och Erik åkte in till stan igår.. På vägen hem ville jag åka via ett ställe i Tavelsjö som heter Blå Eld, där har dom så mycket fint till trädgården, både prylar och blommor.
Jag köpte ett betonghjärta, ett litet rostigt löv och en rostig krona. De hade inte satt något pris på kronan ännu så jag fick den billigt! "Nu gör du en bra affär, för det där är fel pris!" sa hon i kassan :) I know...


Längtar efter en trädgård... Den får hänga på balkongen så länge :)


Efter vi varit på Blå Eld så stannade vi av på en ganska ny antikaffär.

Jag hittade det här...



KOLLA LÅDAN! En jätte fräsch gammal trälåda med lock, med gamla etiketter kvar på sidan. Tyvärr åkte den raka vägen ner i förrådet, men när vi flyttar in i huset ska den förhoppningsvis stå i vardagsrummet brevid soffan som typ avlastningsbord, fast man ställer något fint på den :) Den är rätt stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0