Enkelt och snyggt





Jag köpte ett pack med fina påsar som hade en stämpel på.. En dag slog det mig, man kan ju göra egna! jag letade efter stämplar på internet och hittade ett par stycken... Valde ut ett kraftigare och finare papper än ett vanligt skrivarpapper. Jag använde mig av Word, ändrade papperet till Liggande och satte stämpeln i mitten. Skriv ut! Sen vek jag påsar efter den här mallen... Fast jag skippade steg 1,2 och 7.




Jag kan bjussa på några stämplar jag hittade!



Internet är fullt av skatter... :)


Här kan du se en påse jag gjort med hjälp av presentpapper och en julstämpel,
här får du se en gullig present av en påse
och här hur jag gjort en örtsaltpåse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0