Önskelista...

Jag ska på IKEA i sommar. Är iallafall planen.. Har en lite tjurig sambo som inte är så överpeppad! Men eftersom vi köpt hus så måste man ju få köpa lite nya prylar...


CECILIA, tyg för 25 kr meter... Jag är sugen på det översta till köksfönsterna...


SOFIA 49 kr meter... Svartvita såklart. Kökssoffan?


HYLLIS, hylla för 99 kr. Förzinkat stål, vill ha en sån ute där min trädgårds/planteringshörna ska vara... :)


Tallrik ARV för 19/29 kr st och SYNTES konst båda för 39 kr... Like it!





Sen hittade jag lite saker som skulle passa utmärkt i mitt pysselrum...

ALEX 995 kr. Tänk att ha full koll på alla papper, stämplar å andra grunkor...


KNODD soptunna 16liter 129:- eller 40liter för 169:-


KNATA lådor för papper, 2 st för 39 :-



Ja, nog finns det mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0