Äntligen ljus



Det var så härligt att vakna idag och titta ut genom fönstret. Snön är kvar :)
Snacka om att man fått ny energi av detta ljus! Det är så vackert ute!
Lite synd bara att höstdekorationerna snöat över :) Men jag tog iallafall en bild på lyktan som står nedan för bron. Tycker den är så fin!!!






Återkommer senare! Nu ska jag hoppa in i bastun och försöka bota diverse fel i kroppen.. Jag har på något vis gjort illa mig i ryggen och höften, så vi får väl se om kanske en bastu kan bota mig. Åtminstonde för stunden:) Synd att klockan bara är 10 på morgonen. En kall öl brukar ju vara standard annars :)

Kommentarer
Postat av: Alex.w

lilla sötnosen, jag saknar nova :(

2010-10-15 @ 16:06:43
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaa jag håller me! Snön ger en verkligen energi :)

Gillar verkligen lyktan. Det blir en fin kontrast mot snön.



Ha en trevlig helg!

Och hoppas du får ordning på ryggen.



2010-10-15 @ 18:07:48
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0