Höstmysigt ute

Mamma, pappa å syrran var och hälsade på i helgen. Då passade jag och mamma på att fixa med lite höstmys.








Vi har ett väldigt vackert träd vid uppfarten där jag har tänkt göra mysigt för fåglarna också :) Dom har redan käkat upp massor av bollar så jag ska göra en uppfinning som mamma kommit på. Ett rör av hönsnät som man bara kan fylla på med bollar. (Hatar det gröna nätet som följer med...)
och sätta upp massa röda äpplen!!! :)



Gud vad jag gillar hösten.... Kallt och hemskt, men ändå sån mysfaktor i mörkret.

Nån dag ska jag visa lyktan jag har på bron :) så fin!

Men jag väntar på att få internet hem, telia verkar ha ett års leveranstid....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0