Julinspiration... eller?

Ja nu finns 101 idéer, allers och hemmets journal ute i julanda (Juljournalen).
Måste säga att 101 idéer såklart var bäst, allers på andra plats och sist OCH minst hemmets. Den sistnämnda var inte allt vad jag hoppats på.. Blev inte ett dugg inspirarad. 95 kr åt skogen! Bläddrade igenom den på 5 minuter och har inga planer på att någonsin öppna den igen.


Jag håller tummarna för att snön vi har här ska tina bort snart. För jag har inte hunnit plocka in nån mossa ännu, nog trodde jag väl att snön skulle vänta liiite längre.
Men än så länge så håller kylan i sig, kallare än -10 på nätterna så motorvärmarna går för fullt!


Nu ska jag läsa 101 idéer en gång till. 59 kronor är den absolut värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0