Tips!

Trodde jag bloggat färdigt föridag men så ramlade jag över bl.a. en billig lampa...

bolagret finns den. För bara 149kr. Å snygga i massa olika färger! Det är lite samma idé som jag hade med mina lampor!
Sen är det bara att köpa till en extra stor glödlampa!


Här är min lampa:



Jag hittade lite fler tips också faktist... :)

 Tidskriftssamlare för 39 kr styck! Lämpligt för att pigga upp lite i pysselhörnan...
                                                     eller.....
En soptunna! 3liter för 129 eller 5 liter för 149!


Själv har jag en bamsesoptunna från Ikea i mitt pysselrum. Tömde den igår, för första gången sen vi flyttade in i juli.
 KNODD heter den och min 40 liters tunna kostade 179:-
Den finns i 16 liter också, den kostar 149:-   Min tunna är vit och superfin! Snacka om att den slukar skräp ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker din blev snyggare! Trodde inte det fanns såå stora lampor att köpa! Jag köpte en Muuto för ett tag sen... ångrar att jag inte är det minsta kreativ..

2010-11-03 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0