Minicyklamen

Ja dom är väl fina :) Det tycker iallafall jag. Så den här veckan har jag köp två stycken till mig själv, och gett bort två.


Så här såg en av dom ut, som jag gav bort idag till Eriks mormor. Vi blev bjudna på palt där:)
Jag har en minikruka i, som jag bara slagit in i en cirkel av vaxat papper + snöre.


Här hamnade en av mina egna. Jag fyndade det gamla decilitermåttet på loppis för rätt länge sen.



Min andra är planterad i en hink tillsammans med en murgröna och en... ja vad det nu hette. Fick den av mamma :)
Pippin är från BOOM - 29 kr



En av blommorna fick ju mamma som ni sett tidigare. Här var hennes söta lösning!



Hoppas någon fått lite inspiration! :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka fina cyklamen! Kan växten i hinken som du inte kommer ihåg namnet på vara en taklök!?

2010-10-20 @ 21:00:07
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0