Heeeej!

Fortfarande inget internet hemma, ibland når vi grannens trådlösa från köksfönstret, men hur länge orkar man stå och hänga i fönstret?

Hemma hos oss är det full fart med Nova. Hon busar, bajsar och äter egentligen. Men hon är mysig också.


Snart helg, idag ska jag beställa internet och igår beställde jag gardiner!!
Jag hittade dom på ellos och håller nu tummerna för att de funkar...
Vita för att ha till våren och nu ska jag upp med höstgardinerna. Har haft sån ångest över gardinerna, vet inte vad som passar riktigt, sen blev jag lite snål också när man ser att längder till ett enda fönster kan kosta ca 400-500 kr. HMMM! Men nu har jag ju hittat billigare från ellos... 138 kr/paret :) Rätt kurs!


Här är mina skrykliga höstgardiner! Hoppas de inte är för rosa, för färgen hette rosa men jag tycker de hellre är lila, vinröds, plommonaktigt... hehe

Jag skulle behöva några längder till vårt sovrum också. Väggarna är vita och allt är lite så där lantligt romantiskt..  Skulle vilja ha några söta blommiga gardiner men... vart finns dom att köpa?=)

Å vad mysigt att göra höst hemma. Köpte vinröda ljus igår också!

Kommentarer
Postat av: alex

TAGGA GARAGEFESTEEN

2010-09-30 @ 14:34:45
Postat av: Camilla

Ooh :) Har också vågat mig på lila gardiner till vardagsrummet, men löpte mina på jysk! Och de var verkligen lila!! Men har vant mig nu :)

Snyggt snyggt!



2010-09-30 @ 18:03:46
Postat av: Camilla

Nej jag ska fortsätta skriva. Men ska försöka känna pressen av att måste lägga ut något varje dag.

Ska blir spännande att läsa mer om ert hus och allt som händer runt det :)



Kram!

2010-10-12 @ 20:19:30
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0