lördag

I morse åkte Erik för att jaga lite älg.. Jag vaknade av att Rambo så gärna ville komma upp i sängen å mysa lite, sen sov vi till kl 10.00. Då var jag tvungen att väcka Rambo som ville sova lite till..

Upp att verka!

Sen städade jag lite, diskade, hängde tvätt, å gick på en skogspromenad med Rambo.
Nu väntar jag på att Linda ska ringa så vi kan fara till Vännäs en sväng :) Där väntar pysselaffären och en loppis :) Erik har jagat älg färdigt för dagen, men är istället ute å jagar räv med rävaxel...

Den 21 november kommer jag och Erik inte vara hemma, vi kommer att vara här :

på hotell lappland i lycksele :) Där ska vi njuta av
320 kg buskis = bl.a. STEFAN Å KRISTER!

Å det blir minisvit med bubbelpool :)

Någon som vill vara hundvakt? =)


Å Inez är ju för rolig...  I morse låg hon i en liten kartong på köksbordet. Var tvungen att fota haha...Tyvärr hann hon ställa sig upp...

Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0