WOHHO!

Hej och välkomna till min blogg. :)
Satt å kikade lite på andras bloggar och blev SÅÅ sugen på att skaffa mig en egen. Jag har ingen aning om vem som kommer att läsa den, men jag hoppas att iallafall mamma kikar in ibland  :)


Rambo har iallafall tappat en del tänder, han har haft söötaste gluggen ett tag, men tyvärr börjar nya tänder växa ut.
Han växer så det knakar också. Idag är han 18 veckor! Om två veckor är han 5 månader! Det känns som att vi hämtade honom igår...

rambo 8 veckor!      gällivare
 
Här är han 8 veckor ung..



POFF! så var han 18 veckor...
4,5 mån



Men han blir charmigare och charmigare... Å mysigare och mysigare! Här ligger han och sover i mattes knä... ♥
rambo sover i knät


Hoppas någon läser nudå, så jag kan fortsätta skriva!

Kommentarer
Postat av: maria

Sååå himla roligt att läsa din blogg!!! Är så himla

less på att läsa andras..som jag inte känner. Kul med bilder på Rambo också. Han är fantastisk! Var har du INEZ???????? Kramar/mamma mia

2008-10-06 @ 22:33:28
Postat av: maria

Hej! Rambo är en riktig buse!!! Dock liger han i lä fortfarande jämfört med Ställa,,,, Hon ÄTER UPP kuddarna. Koskit luktar illa, tacka vet jag hästar.

Ses på fredag. Tar du odjuren med dig så är det bäst att jag städar innan/mor

2008-10-08 @ 19:13:54
Postat av: maria

KÄMPA PÅ vIKTORIA!!!! Se bara till att du inte pratar eller tänkerp på snus mer än nödvändigt. Risken finns att du triggar suget då. Notera att suget dyker upp och omfokusera. Blockera ala tankar på att ge upp!! Jag fuskar lite.....Har ett nicorettetuggummi i truten. Pyssel?? Vad roligt att få se bilderna!

2008-10-13 @ 19:29:12
Postat av: maria

Hej min dotter!

Vilka fina bilder du har fotat!!!

2008-10-19 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0