Långhelg

Ja nu är det långledigt! Vi har just grillat hemma hos oss tillsammans med Jocke. Mycket gott!
Vi har inga som helst planer för den här helgen, förrutom att vakta Inez som kanske får ungar snart om vi har tur. Vore bra om hon kunde klämma ut dom när vi ändå är lediga :)

I söndags påbörjades det eviga partyprojektet F O R D E N, får de när den blir färdig... Grabbarna tänkte flytta den från övervintringsplatsen in till byn men det gick inte nå vidare bra. Av någon anledning känns den mycket ratigare än när vi ställde bort den i fjol... När dom äntligen fick igång den så låste sig gasen... Sen körde den fast och och Erik fick styla med sin kingcab.. Jag tänkte åka med myggan i forden in till byn men vi hann bara starta den så låste sig gasen igen... När de äääntligen fixat gasen och vi skulle åka så dog bilen. Soppatorsk.
Dagen efter gjorde de ett nytt försök men då blev det visst ingen gnista, så den står kvar.





Någon som läst sommarguiden? Tror ni jag fick lilla chocken när jag såg första sidan!

HAHA WTF???
När jag var 17 år sommarjobbade jag på tullgården i Ratan och det kom nån snubbe som ville fota mig med kanonen och RATAN boken till någon kulturtidning... Jag var skeptisk men gick med efter ett tag, då chefen insisterade. Det var ju ändå bara till nån kulturtidning, vem fan läser dom?

Jajuste, 5 år senare! Vart har dom rotat upp den här bilen och vafaan skulle dom ge ut den till hela umeåregionen!?!?!?!?
Jag ångrar djuuupt min kulturinsats.


Kan tillägga att vi lite oplanerat flyttar om 2 veckor! Då bor vi i abborrtjärn fram tills 3e juli, då flyttar vi till Ratan tills semestern är slut. Efter det flyttar vi tillbaks till abborrtjärn och väntar på ett ett vackert hus och en miljon kronor ska falla från himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0