Inez

Nu är Inez hemma.. Hon har varit borta sedan i lördags... 2 dygn! Man blir orolig... Erik trodde att hon kanske var tagen av räven. Jag skulle gissa på överkörd.. Vi skulle följas på promenad för att leta och locka men hann bara gå ut så kom hon:) Hon kan ganska kasst lokalsinne och går vilse ibland...
Hon står på min mage och pussar mig i ansiktet medan jag halvligger i soffan med datorn.. Äntligen hemma. Nu ska vi gosa. Sen ska jag duscha


klättrar upp...


pussar


Äntligen hemma... Jaaag gliideer

Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej! Jo jag vet, jag har inte glömt din födelsedag ;)Det blir bara jag som ska till Lycksele, thomas spel har kommit så han skulle visst ha sin "lediga helg" :D Men vad skoj med fest!

Hör av mig så ser jag väl om jag dyker förbi och hämtar ljusen.

2009-11-16 @ 20:06:52
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0