Kul!

Titta på denna länk, på Pysselgrottans blogg, vad fint de skriver om mig:)

Igårkväll hade jag ett skojigt pyssel för mig också, men jag får visa det imorgon tror jag. Har inte sladden till telefonen på jobbet och orkade inte lägga in några bilder igår kväll...

Jag är rätt mycket för enkelheten. Pysslet ska inte kosta en massa att göra och helst innefatta natur eller sånt man har hemma. Gratis är gott :)
Hoppas jag hinner ordna med en krans också på lördag, får kliva upp och pyssla innan det blir mörkt!

Kommentarer
Postat av: Vero

Klart vi skriver gott, det finns ju inget annat ord som passar för det fina du gjort.



Ett litet tack för att vi fick låna bilderna ligger i din brevlåda på måndag!



Jag har mailat dig ett litet förslag tidigare på din hotmail om du är intresserad, hör av dig!



Trevlig helg på dig! Vi hörs igen!

2009-11-20 @ 12:16:37
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: camilla

Åh vad fint de har skrivit :)

Jag kan ta med mig en tång så kan du fixa till benen om du vill!? :D ska ändå ta med mig lite pysselsaker upp till Lycksele...

2009-11-20 @ 12:35:16
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: maria

Hej Viktoria!! Pysselgrottan är trevligt! Dom säljer Oriflame också. Kanon! Då kan jag beställa min favorit Tender care, du vet, den lilla rosa burken som är bra till precis allt!/kram

2009-11-20 @ 14:16:57
Postat av: alexandra

häftiiigt! Nu ska du bara fixa en snygg design och storma sverige med dina töntiga pyssel ;) ses på lördag!

2009-11-20 @ 14:20:48
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0