Finally

Min telefon har alltid varit hatad, både av mig och andra som haft samma variant...
I onsdags så väntade jag ett sms från posten, om att mitt paket kommit! Men jag fick aldrig något... På kvällen insåg jag att min telefon gjort det den ofta brukade göra, koppla bort sig från nätet utan anledning.. Telefonen är på men ändå "av". Jäkla skit, jag hade ju fått smset egentligen! Kl 12, men startade inte om telefonen förrän efter 20 på kvällen så posten var ju stängd... Det är inte första gången telefonen gjort så här, händer rätt ofta oh jag blir lika förbannad varenda gång.. Då då startar om telefonen har du ju massa 133 meddelanden, och flera sms, "ring upp!" Störande... Kan ju ha varit viktigt!
Detta skrev jag i februari om den..


Natten till torsdag vaknade jag för en kisspaus... tänkte tvärt kolla vad klockan var, men... va? DÖD? Den satt ju i laddaren!? Den gick inte att starta heller, så jag tänkte ta ut batteriet.. Men jag fick inte upp luckan! Å Erik lyckades inte få upp luckan! Så jag kastade den i golvet och luckan gick upp, för alltid när du tappar telefonen så flyger ju skiten upp... Men jag råkade nog kasta lite väl hårt, för displayen sprack och svartnade.
YES!
Så igår var jag på onoff och köpte mig en ny. En rosa :)



Sony Ericsson C901 heter den...Precious Peach!
En variant heter Green Heart också, den som är på reklamen på TV som är gjord av återvunnen plast men den va lite dyrare och fulare så det blev rosa istället. När man drar ur den från uttaget så står det att man ska dra ut laddaren ur vägguttaget får att spara energi :) Lite miljötänk, det är bra.
Den har en 5 megapixelkamera med blixt som var anledningen till köpet, nu kanske det blir bättre bilder... haha... Man har ju alltid med sin mobilen så det är praktiskt med en hyfsad kamera till den...

Igår var vi och hälsade på mamma och pappa en sväng! Mamma bjöd på middag och vi lånade hem deras girarr. Nu ska jag bli rockstjärna, iallafall på dagis. Kan vara kul att kunna spela till några barnlåtar, men jag måste ju träna först! Än så länge kan jag spela introt till Smoke on the water. Haha, som de flesta kan :)
Mamma blev så avundsjuk på min telefon, och jag undrar om Alexandra kommer att vilja ha en likadan när hon ser den också.. :P Ska man köpa en så köp den på ONOFF för typ 3300, där var den typ billigast, köp ingen på nätet... Gjorde jag med förra, blir ett helvete när telefonen börjar krångla!

Ikväll är det kräftskiva!
Syrran kommer hit också.. Men vi vet inte vart vi ska hålla till, men det löser sig nog.



Nä, nu ska jag klä mig, sen ska vi till Myggan en sväng. Sen blir det Vindeln och bolaget, hämta upp syrran och sedan hem och duscha.

Hane haaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha okej, det var kanske därför du "råkade" ringa till mig och sa ngt om att du sa ngt om att du inte hade någon ström eller ngt. klockan var just efter sju i går morse...:D Sen skickade jag ett sms till dig, men du svarade aldrig. Skönt att du har en ny telefon så det inte händer igen.

2009-09-05 @ 12:24:41
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha okej, det var kanske därför du "råkade" ringa till mig och sa ngt om att du sa ngt om att du inte hade någon ström eller ngt. klockan var just efter sju i går morse...:D Sen skickade jag ett sms till dig, men du svarade aldrig. Skönt att du har en ny telefon så det inte händer igen.

2009-09-05 @ 12:24:42
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jodå, det är lite pillrigt, men det är skoj :)

Brukar mest göra skålar på en fot,så det här var lite svårare..klart jag kan lära dig :) Vi får ta en pysselkväll snart!! Ja, snyggare med svart tråd men hade ingen hemma...

2009-09-06 @ 16:55:37
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0