ÄNTLIGEN BRA VÄDER!!!!

Idag är det kanonväder!!!! -2 grader, sol, och helg! Jag har nyss varit ute med Rambo men var sugen på att gå en lång sväng runt byn men det är lite halvtrist att gå ensam. Linda svarade inte i telefon, annars hade jag tänkt höra om hon var sugen på en prommis och sen fika lite... Typiskt.

Erik är och jagar idag så jag tänkte ha en pysseldag! Men p.g.a strålande sol så vet jag inte om samvetet tillåter att man sitter inne....

Jag har iallafall gått runt i lägenheten och fotat lite guldkorn.. Men som ni vet är det ett helvete innan jag fått över bilderna på datorn så jag struntar i det idag. Men så småningom ska ni få se alla möjliga små hörn här och där med de finaste sakerna jag har.. kanske?

Idag har jag tänkt sy ett kuddfodral. Eller iallafall leta efter inspiration till ett. Var sugen på någon text, ungefär som på badrumsgardinen och lite spetsband... 

Har lite påbörjade projekt också som involverar en färgburk men den orkar jag inte släpa fram idag, jag vill uuuut!


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Gullunge! Kul att du är på G med blogg och pyssel igen. Själv satt jag uppe i natt och gjorde

ljusmanchetter av kristaller. Har satt dom på kandelabern i köket. Nä nu ska vi ut på havet med skotrarna. KANONVÄDER! /kram

2010-02-07 @ 12:01:49
Postat av: Alex

sv: jag o jens är vänner ju

2010-02-07 @ 20:30:46
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser fram emot att se lite bilder! :)



Ja, det var skönt att åka iväg en stund! Och handla på IKEA :) Åh! Det lät trevligt det med!

2010-02-08 @ 10:39:28
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaa, jag är riktigt nöjd! :) Skönt att bara kunna stänga dörren och låta pysslet ligga framme.

Du får väl svänga förbi och kika om du har vägarna förbi :)

2010-02-09 @ 14:08:23
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0