Award och utmaning



Jag fick tidigare denna award av Camilla, och en av Vero i november men har inte haft tid att ta emot den riktigt och sedan glömde jag helt bort den! Vero utmanade mig och det var då jag kom på det jag glömt!
Tack tjejer!!!!



Här kommer 7 sanningar om mig:


1. Köper alldeles för mycket saker, det mesta är impulsköp och mycket kläder jag köper är använda bara någon gång.


2. Jag har svårt för att slänga saker, det jag inte använder lägger jag undan, helst i lägenheten annars i kartonger i förrådet. Kan vara bra att ha, men det känns även som att man kastar bort pengar! Konstigt, för jag är inte snål!


3. Jag har försökt sluta snusa väldigt många gånger men har aldrig lyckats. Har börjat röka varje gång istället men sedan gått tillbaka till det mindre farliga snuset.


4. Älskar sås. Vill alltid ha massa sås på maten. Inte nyttigt. Bearnaise, vitlökssås, portersås och svampsås är favoriter.


5. Jag saknar min mormor och morfar varje dag. Julen var tuff. Oroar mig för påsken. Mormors favorit högtid, tyvärr samma högtid som de båda dog.


6. Jag gråter i princip aldrig till filmer men jag klarar inte av Extreme Home Makeover...


7. Får nog härma Vero, men jag biter också på naglarna. Har bitit så länge jag kan minnas och har aldrig lyckats sluta. Stopochväx äter jag upp som godis, det stoppar mig inte.


 

Jag har bestämt mig för att ge denna award samt utmana dessa underbara bloggare som inspirarar mig!:

Pysseliten


Vardagsrummet


Gardiner Praliner


Made By Lizzie
 


My Own Home


Helens Pyssel & Papp  


Pyssel Och Trams



Så här funkar det...

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Kommentarer
Postat av: Alex

mormor å morfar :( Jag och mamma grinade som fan för nån vecka sedan.. se filmen " i takel lyser stjärnorna" jag såg den uppe, grinade som fan, mamma såg den nere grinade som fan, hon kom upp för att se hur jag mådde och vi båda grinade as mycke

2010-02-06 @ 15:03:58
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0