Utan telefon igen.

Ingen kan ringa.. Jag kan inte ställa någon väckarklocka.. Jag kan inte fota mitt pyssel...

Gud vad trist. Det tristaste är att jag inte kan använda kameran. Det problematiska är att jag inte har någon väckarklocka... Och det opraktiska är att jag inte kan ringa.

Skulle behöva ringa Erik och be honom stanna och köpa vit sytråd så jag kan sy klart min gardin (han har mitt VISA-kort!!) Jag kom på att man kan skicka gratis sms från internet! "Jaaaaa!" tänkte jag och blev medlem. "En verifierinskod har nu skickats till din mobil". Jaha, vad bra....


Tur att jag ska till stan på lördag, då får jag lämna in skräpet.

Ikväll ska vi gå och lägga oss tidigt. För vi ska upp tidigt. Vi ska se Sverige i kvarsfinalen :)

Jag kan visa ett guldkorn om ni vill se.. Detta är något jag har i badrummet och som jag bara äääääskar. Inspirationen är från mamma som jämt har så fint hemma :)



Så här ser brickan ut. Oputsad silver.... Ahhh :)
Fått den av mamma! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

hej låna min användare på gratissms.se mitt gamla nummer lösen:reetard an typ skicka 2 / dag

2010-02-24 @ 19:40:55
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja när man är utan telefon känner man sig verkligen hadikappad! :D



Okej du ska ner till Umeå din lilla filur. Ja, du väljer själv om du har tid att kika förbi :)



Smart med en sticknål. Enkel att göra, men svårt att komma på att man behöver en :)



Ha det bra!



2010-02-25 @ 19:03:51
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0