Bidrag 9

Hej på er! Här kommer mitt sista bidrag, för nu har jag gjort alldeles för många :) Men jag vill ju så klart visa upp det jag skapat och när det ändå är en tävling så skadar det ju inte att skriva att det är ännu ett bidrag :) Har man tur så kanske juryn gillar just denna.. Man vet aldrig :) Men nu börjar idéerna sina så, jag ska ta och vila lite de här sista dagarna :)


Jag köpte ett udda lock på loppis och bestämde mig för att göra en skål. Tur som jag har ibland så hade jag två lagomt stora plastburkar! Locket passar perfekt!




Tack så mycket Panduro för att jag fått vara med i er tävling! Det har varit väldigt roligt och ni har inspirerat mig till att fortsätta arbeta med betong!!! Tack!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0