Bidrag nr 1



Mitt första bidrag i Panduro Concrete Challenge är en kryddskylt!
Jag har gjutit den i botten av en mellanstor tändsticksask, gjort ett hål och stuckit in en blompinne. Sen har jag målat med Panduros svarta utomhusfärg!

Gjorde även en ogräs-skylt, fast på ett annat sätt. Denna gjordes i en av panduros tvålformar men jag fyllde den bara en bit. Sedan stack jag ner två ståltrådsbitar i, som jag sedan använde för att fästa blompinnen!


 Så här ser baksidan ut! Jag är mest förtjust i första skylten så jag ska nog göra lite fler sånna... :)

Gud vad kul det är att pyssla med betong!!



Kommentarer
Postat av: annika

Vilken bra idee med skyltarna... Sådana ska jag nog göra till lite blommor. Men inte till tävlingen.

Lycka till!

2010-06-13 @ 19:14:18
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0