tråkigt

I onsdags skrev jag så här:

"På ett sätt är det mysigt att vara sjuk. Då kan man med gott samvete ligga och mysa framför TV:n..."

Och det skulle jag nu vilja ta tillbaka.
Det är bara skit på TV:n ändå, lika bra att vara frisk och göra någon nytta. Å det är inte alls mysigt att vara sjuk, det är mycket ensamt och tråkigt. Iallafall på dagarna.

Jag är lite bitter, för jag har längtat efter helgens mat hela veckan. Vi tänkte göra tjälknöl men nu blir det rester. Jag känner inga smaker...

Okej om man är extra trött. Jätte snorig. Inte kan sova för att man är tät i näsan. Har ont i hela kroppen. Inte har något att göra. Men att inte känna några smaker alls, då tappar man lusten att leva. Ursch.

Jag har druckit te och ätit mandariner hela dagen, nu återstår vitlöken. Frågan är bara tillsammans med vad, jag ska äta vitlöken... är ju inte lönt å göra nå gott haha,... ååååååååååhhhh, ja vill int va sjuuuuk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0