äntligen helg

Så skönt med FREDAG! Blodbollarna gick hem, å jag med. Sen for jag till vindeln och mötte Erik, sen storhandlade vi! Wohho!, tacka fan för utbetalningsdag!  Så ikväll ska vi lyxa med förrätt! Nu blir det snart baguetter, god sallad, tsatziki och fetaoströra! Häftigt, blev en god röra.
Jag tog feta ost, creme fraiche, majonäs, sambal oelek, vitlök, fransk senap och salt och peppar. Jag började med att mixa fetan med creme fraichen... Göööött!!


Min telefon har blivit tokig också. Det är den sämsta telefon jag någonsin haft! Knapparna går sönder, och från och med idag så kan man inte se texten när man skriver sms, å inte se vem man skickar det till... nu måste ja nästan skicka tillbaka den till netonnet... varför köpte ja telefon på INTERNET!?? dumma jag.


Här är en bild, som tagen ur mitt minne, då jag kom hem idag.

"- Raaaaambbooooo!!!!!"

Jag har pysslat lite idag också, och fick en ny idé!

Bilar! Jag måste skaffa färgskrivare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0