Smycken!

Överlycklig blev jag när jag tömde postlådan idag. Weeii! Pyssel! Tack tack Veronica på Pysselgrottan som skickat flera timmars göra! :)


Massor av pärlor och fina stenar som jag har grejat med idag. Några projekt var påbörjade och andra gjorde jag helt idag. Men jag känner mig så trött så jag återgår till soffliggandet. Har kris på jobbet med vikarier så jag ska jobba halva dagen imorgon.. Sen har vi julfest på kvällen och chefen bjuder på mat så.. kan väl offra mig.
Jag har iallafall ingen feber och får vila halva dagen imorgon. Sovmorgon till 13.00 hehe


Detta armband är gjort till min pojkväns syster som har flyttat till London. Så vi tänkte sända en vakande ängel! Ett kort till ska jag tillverka men det får bli en annan dag. Börjar dock bli lite bråttom så vi hinner få iväg paketet!


Pärlorna är av glas och har som spruckit på insidan, de är hemskt fina!!!!
Jag är för lite vintage som ni kanske märker ibland...


Här är ett armband jag börjat göra tidiare men som jag hände lite nya detaljer på...
Istället för en ring man fäster ihop armbandet med så satte jag dit ett hjärta!!! Gulligt.




Kommentarer
Postat av: Vero

Kul att du gillar grejerna.



Jag lånar gärna lite bilder från dig sen och länkar till din blogg.

2009-12-14 @ 22:19:12
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0