heltidsjobb! :D

Jag har jobb fram till sommarn!
I fredags ringde en rektor från stan och erbjöd mig 100% på en förskola på östteg fram till 3e juli. Jag tackade JAAA och börjar imorgon!!!!!!!
Förskolan heter Matrisen och jag ska vara på en avdelning med nästan bara ett åringar... vi får väl se hur det går ;)
Ska bli skönt med en riktig lön. Ahhh :P

Här är en länk till förskolan ---> Matrisen

Jag ska vara på avd. Ior.. På hemsidan står det att det finns två avdelningar, men det finns typ 6,7 st just nu... Det är en typ av uppsamlingsförskola för de barn som inte rymms på deras egna förskola där dom bor.


Kommentarer
Postat av: ronny

Bra jobbat!!!

2009-03-31 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0