Påsdille?

Jo jag har nog blivit lite galen i påsar. Här är en stor påse... Godispåsestorlek :) Pappa fick något liknande på farsdag, fast en helvit påse.
 

Och här är mindre påsar.. Jag har ju tänkt prova på att göra smycken, bokmärken m.m. och tänkte att små påsar kan vara bra att ha om man ska ge bort något :) Busenkelt att göra, och riktigt kul när man kan variera mycket... inte för att jag gjort det än men hehe... Har beställt mera presentpapper från panduro men det var ju sån jäkla leveranstid!



Jag såg just en kul idé på en blogg också, som jag kan tipsa om...

Klä en kartong som är lite större än A4 med något fint papper. Sen lägger man snören kors och tvärs och lägger sedan alla tidningar/reklam som ska slängas eller källsorteras. Sedan när lådan är full så knyter man bara ihop snörena och bär ner till soprummet! Woho! smart. Nu gäller det att hitta lämplig kartong...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0