kort om helgen.

I fredags åkte jag och min älskade pojkvän in till stan och åt middag på Lottas. Efter det for vi och spelade biljard en stund.

Efter att jag blivit spöad två gånger så gick vi på bio och såg The ugly truth och jag måste rekomendera den, den var riktigt rolig!! En romantisk komedi med bl.a. Katherine Heigl...

I lördags var vi på 50års kalas här i byn och njöt av god mat och Eriks släkt.

Igår ringde Eriks kompis och tyckte att vi skulle följas på bio... Då blev det. Vi kom även på att vi kunde äta i stan så det blev Eurasia. Flickan som lekte med elden gick inte förrän om 3 timmar och nån annan film vi tänkt se vad slutsåld.. Så det blev den jag helst ville se :) Final destination i 3D! Det var riktigt läckert, blod sprutade på publiken och man kände nästan att man var med där inne i filmen... Ni måste testa! Törs ni inte se den filmen så kan ni iallafall se Iceage 3, den är också i 3D:)
Man får iallafall med sig snygga brillor hem!

Jag blev ganska glad när jag såg dom.. Jag trodde det skulle vara sånna där i papper med ett blått och ett rött plastglas men... :)
 Typ såna här. Antar att tekniken har gått framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0